czwartek, 9 stycznia 2014

Od jutra. Chyba najpopularniejsze kłamstwo.

     Zaczęła się szkoła, a co za tym idzie - skończył się czas. Ilość sprawdzianów, jakie nauczyciele postanowili władować zaraz po świętach jest przerażająca. Siedzę i się uczę. Codziennie coś. Limit sprawdzianów na ten tydzień przekroczony? Ojej, to zrobimy większą kartkówkę. Oceny proponowane powoli wystawione - wszystko leci na łeb na szyję. Ale to nic. Odpoczęłam w święta i chcę do wszystkiego podejść z nową energią. To nic, że było źle. Teraz musi być lepiej. Muszę się postarać, żeby było lepiej. W kwestiach uczuciowych wszystko leży, ale staram się tym nie przejmować. W końcu, nie tylko u mnie leży. Ostatnimi czasu otaczają mnie samie nieszczęśliwe miłości, więc nie wyróżniam się z tłumu. 

    Co do słodyczy - dzisiaj niestety znowu pękłam. Zupełnie bez sensu - po co mi był ten 300 kaloriowy batonik?! Potem jeszcze raz naszła mnie ochota na coś dobrego, ale na szczęście to udało mi się opanować. I najważniejsza sprawa - od jutra zaczynam HSGD, tak jak już pisałam. Dlaczego od jutra? Żeby udowodnić samej sobie, że można powiedzieć 'od jutra' i naprawdę zacząć. Mam nadzieję, że taka kontrola nad jedzeniem da mi poczucie stabilizacji i ogarnięcia własnego życia. Bo tego mi chyba najbardziej brakuje ;( 

Zrobiłam poświąteczne pomiary. Sytuacja nie przystawia się niestety zbyt kolorowo. Wróciłam do sytuacji sprzed jakiegokolwiek kontrolowania się - i to jakim kosztem? Dwoma miesiącami jedzenia ile popadnie. Zmarnowałam całą moją wakacyjną pracę. Tak więc, zaczynam tak jakby od nowa. I tak:

Waga: 64,9 kg
Biust: 92 cm
Pod biustem: 78 cm
Talia: 69 cm
Brzuch (na wys. pępka): 74,5 cm
Biodra: 99 cm
Udo: 56 cm
Łydka: 36,5 cm
Ramię: 27 cm



1 komentarz:

  1. tak to już jest z tym od jutra...
    wierzę że tobie uda wytrwać się w postanowieniu.
    z twoich wymiarów wynika że masz całkiem ładne nóżki, może dodasz jakieś zdjęcie??

    OdpowiedzUsuń