poniedziałek, 27 stycznia 2014

Motylem jestem?

     No, mnie od motyla dzieli jakieś kilkanaście kilogramów. Ale wiele z nas dąży do bycia lekkimi, zgrabnymi, szczupłymi. A blogi to miejsca, na których można się podzielić swoimi sukcesami, troskami... Częściej niestety pisze się o niepowodzeniach, wylewa żale... Każda z nas ma jakąś swoją drogę, którą stara się podążać. A piękne w tym wszystkim jest to, że niezależnie od sukcesów i porażek tutaj możemy się spotkać wszystkie (wszyscy?) razem. 
Dziękuję wszystkim, które mnie wspierają. Razem możemy więcej. Każda z nas może zawalczyć o bycie taką, jaką chciałaby być.


2 komentarze:

  1. Też to zauważyłam ,że na blogach częściej wylewa się żale i pisze się o niepowodzeniach niż pisze się o sukcesach itd ;) Ja również dziękuje za wsparcie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. no u mnie na blogu niestety jest tak że częściej się Wam żale i pisze o swoich problemach niż chwale sukcesami...ale to jest też częścią dążenia do perfekcji ;)
    miejmy nadzieję że coraz mniej będzie tych negatywnych postó na naszych blogach ..
    pozdrawiam i zapraszam do siebie ;*

    OdpowiedzUsuń