niedziela, 1 czerwca 2014

Miesiąc?!

Zaczął się czerwiec. To oznacza dokładnie 4 tygodnie do wakacji.
Z jednej strony świetnie, marzę o tym od miesięcy. Z drugiej jednak... To tylko niecałe 30 dni, by zacząć wyglądać. Ideału się w tak krótkim czasie nie osiągnie, ale... Czas coś przedsięwziąć, by nie przebumelować kolejnych tygodni. A więc, moje plany na czerwiec:
1. 1750 kcal / dzień
2. Bieganie dwa razy w tygodniu (minimum godzina)
3. Rozciąganie w poniedziałki, środy i piątki (30 minut)
4. Dwa razy w tygodniu ćwiczenia mięśni brzucha
5. Dużo ruchu poza tym.

Będę zapisywać wszystko dokładnie. Przez 1 miesiąc to nie może być aż takie wyczerpujące...

No nic, trzymajcie za mnie kciuki. Moja wiara w sukces jest mizerna, ale musi wystarczyć.






4 komentarze:

  1. dasz rade , tylko musisz sie bardzo postarac :* masz moje wsparcie !
    i odpowiadając na Twoje pytania, moze odp. na podstawie swoich doswiadczen
    Ja juz wspomnialam,mam sluch absolutny wiec moja gra byla od początkow znośna , a trudnosc sprawialy mi jedynie sprawy czysto techniczne jak trzymanie dobrze smyczka i odnajdywanie kolejnych dzwiekow na gryfie :) gdy to opanowalam , poszlo z gorki.
    cwiczylam kazdego dnia godzine rano i ponad godzine wieczorem. po pol roku juz moja gra miala sens,a po roku mozna bylo powiedziec, ze umiem grac, ale to rzadko sie zdarza. po prostu mialam 8lat, talent ,duzo i uparcie cwiczylam oraz mialam wspaniala nauczycielke.
    co instrumentu-akurat tutaj dobiera sie je do wzrostu. moje skrzypki rosly ze mną, miałam i połówki i 3/4 i teraz mam całe piękne Niemieckie skrzypce ktore trzymam na czarną godzine, poniewaz są warte bardzo ładną sume, a ja juz nie gram.
    ogolnie skrzypce to bardzo drogie hobby. najgorsze sa fabryczne, mają plytki dzwiek, slychac szmery i maja beznadziejną nośność. jesli juz kupowac, to lutnicze, recznie wykonane skrzypce. i najlepiej aby byc z kims,.kto wie jak skrzypce powinny brzmiec i bedzie wiedzial jak je sprawdzic, bo bardzo latwo komus kto nie wie nic na temat tego instrumentu, wcisnac jakis badziew.
    od siebie polecam skrzypki Hofnera model H8-V. gralam na nich jakis czas, bardzo przyjemny instrument, mniej przyjemna cena.
    ale tak jest.
    im lepsze skrzypce,.tym drozdze i taka prawda.
    :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny plan, choć dość restrykcyjny. A miesiąc to znowu nie tak mało! Nie przesadzaj, damy radę.

    OdpowiedzUsuń
  3. plan dobry, ale nie zapominaj że to motywacja i wiara w to co się robi są najważniejsze, więc uwierz że możesz odnieść sukces !!! Przecież stać cię na to:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ Kochana,damy radę :)

    OdpowiedzUsuń