niedziela, 8 czerwca 2014

Dwie zasady

1. Nie jeść po 18
2. Zakaz słodyczy!!!

A tak poza tym  - wiadomo. Limitowane kalorie, dużo ruchu, bla, bla, bla. Nie będę zanudzać, bo powtarzałabym się. 
Widmo wakacji nade mną zawisło. Wiem, że zostało tak niewiele czasu, i robię wszystko, co w mojej mocy, by nie wyglądać jak tłusty prosiaczek. No, ale czasu mam niewiele, czeka mnie w tym tygodniu milion poprawek - wystawianie ocen... Moje własne urodziny, a jestem zagoniona jak nie wiadomo co. Do tego zaczęłam czytać dobrą książkę - czy można zrobić głupszą rzecz nie mając w ogóle czasu? 
Trzymajcie się.

4 komentarze:

  1. Nie martw się, ja też jestem w dziurze z odchudzaniem, a wakacje już mam :) Dasz radę - i Ty, i ja.

    OdpowiedzUsuń
  2. zasady jak najbardziej ok, jeśli będziesz je stosować i dodasz troche ruchu to sukces murowany. pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. też mam dużo nauki ;/
    powodzenia z ocenami!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapraszam na forum pro ana
    thinspiracja.pun.pl

    OdpowiedzUsuń